skreta2

skreta_0

ceps_1

ceps_2

ceps_4

ceps_3

vavra

dvere

jizni_fasada

plynarenska_obalka

plynarenska_1

jan-adam

prezentace-1

prezentace-2

prezentace-4

prezentace-7

prezentace-11

 

komunitni_planovani

vodafone_karty-2

vodafone_karty-3

grygar

politik_1

politik_2

evoluce_1

evoluce_3

evoluce_4

why_1

why_2

tolerance_1

diskriminace-1

voda_more

ekologie

noha_plakat2

parnik

ruka_plakat

cocacola

a3-tisk

nohavica

stress

severni_vitr

evropskaidentita

noc_kultury

renesance_sam_UP

drak-hazi-kostkou

maturitni-ples-2

loutkovy

richard_iiiresuscitaceiii

erna-resuscitace

plakat

ikarus

klub_radium

recicky

obalka

sasove

poustevnik

strana7

strana4

strana5

strana6

cesta-do-hlubin-kantorovy-d

milenec

karkulka

almanach-osobnosti-a-firem

rehabilitation-1

kooperativa_1

kooperativa_7

pf-anifest-jpg_0

trika-finalni2

uhk_1

uhk_3

uhk_2

panel1-copy

panel2-copy

espirito_cafe_0

espirito_1

espirito_2

Majales

design_centrum

shine1

shine3

shine2

martin_pinc

credostav_0

frygies3

frygies2

pc-hra-stronghold

rampa_1

rampa_2

fluffy_0

terrorists

dino

3d_vitualizace_1_upravene

3d_vitualizace_3

3d_vitualizace_2

rodinne_domy

janicka
 

Upoutávka na výstavu Karel Škréta, doba a dílo.
Vytvořena pro Národní galerii v Praze.
Byla vysílána na ČT2 a v dopravních prostředcích.

Upoutávka byla vytvořena podle vizuálního stylu
grafického studia Marvil.

Mezi hlavní východiska práce patřilo zachování
vizuálního stylu výstavy, který byl velmi klasický a projevit
invenci v místech, kde to animace umožňovala. Snažil jsem
se navodit barokní atmosféru rozdělením obrazů na několik
plánů, které se v průběhu šasu odkrývaly a opět ponořovaly
do tmy. Vše bylo osvětleno mihotavým světlem, který měl
evokovat plamínky svíček.

 

 

 

 

 

 

 

Výroční zpráva 2007 pro ČEPS a.s.
Návrh obálky, sazba a ilustrace.

Poprvé jsem se zúčastnil soutěže na výroční zprávu
společnosti ČEPS, která spravuje elektrické sítě na území
České republiky a hned jsem ji vyhrál. Návrhy byly předkládány agenturou Kuklik a ve spolupráci s ní jsem také připravil
materiály pro tisk. Hlavním motivem byla proudící energie,
která se prolínala s vysázeným textem. Ilustrace byly převážně
vektorové, místy prolínané s texturami materálů.

Sazba byla převážně konzervativní, použité písmo Frutiger.
Zarovnání klasické, do bloku, bez výstřelků, aby si text
a ilustrace nekonkurovaly.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Internetové stránky Ateliéru Davida Vávry
Stránky pro ateliér Davida Vávry jsem tvořilve spolupráci
s grafikem Jakubem Konupkou a programátorem
Vojtěchem Kozákem. Hlavním motivem je ryba, inspirovaná
vitrážemi v evangelickém kostele v Modřanech, Jehož
dostavbu David Vávra projektoval. Vávra je také narozen
ve znamení Ryb a je křesťanem a už od antiky je ryba
znakem křesťanské církve. Ryba je animována ve flashi
a na stránkách se pohybuje, otáčí a proměňuje.

Stránky jsou dokončeny, ještě však nejsou naplněny obsahem.

 

Orientační systém pro Dům Portus na Praze 1
spravovaném organizací Život 90

Život 90 je organizace, jejímž cílem je zajištění důstojného
života seniorů. Jedním jejich nejdůležitějších projektů
je Dům Portus. Ten je místem setkávání lidív důchodovém,
věku kde mohou aktivně trávit čas na seminářích, kurzech,
dílnách a dalších činnostech. Součástí objektu je také
divadlo, kavárna, restaurace a ubikace pro šestnáct seniorů.

Hlavním cílem bylo nahradit nefungující stávající orientační
systém, který byl sice výtvarně krásný, ale nesrozumitelný.
Pro dobrou čitelnost jsem použil písmo Frutiger, kombinované
s jednoduchými piktogram na pokladu pastelových barev.
Vytvořil jsem návrhy pro interiér i exteriér. Interiér nebyl
realizován.

Na úplný přehled návrhů se můžete podívat zde.

 

 

 

 

 

 

Výroční zpráva 2008 pro Pražskou plynárenskou
Návrh pro agenturu Kuklik
Nerealizován

Výroční zpráva byla v agentuře nadšeně přijata,
ovšem zástupci Pražské plynárenské si ji nevybrali.
Hlavním motivem bylo teplo, které firma přináší do domovů
a rozsah služeb, které firma nabízí (například auta na plyn,
nebo plynové lucerny v historickém centru Prahy).

Ilustrace jsem vytvářel lavírovanou perokresbou
a v počítači barvil firemní žlutou, kterou jsem doplnil
modrými grafickými prvky.

 

 

 

 

 

 

Internetové stránky pro Akademického sochaře Jana Adama
Jan Adam je jeden z našich nejvýznamnějších uměleckých
sklářů. Ústředním motivem a také komerčněji nejúspěšnejším
objektem jsou skleněné misky a vázy různých velikosti.

V době, kdy pobýval v Jáchymově jsem s ním
spolupracoval na propagaci jeho výstav a prezentací.
Nejviditelnějším výsledkem práce jsou v naší internetové době
jeho internetové stránky. Programoval je Jan Kopecký.

Mým cílem bylo nechat co nejvíce vyniknout samotné objekty,
které nesou kouzlo a podněcují představivost. Doplněny jsou
minimalistickou typografií.
Stránky jsou zde
 

 

Prezentace pro Dubajského prince
Jedna z nekrásnějších spoluprácí s Janem Adamem.
Jednalo se o zhmotnění barvité fantazie Adama a představení
nápadů pro nejrychleji se rozvíjející metropoli na světě – Dubaj
Ukázku téměř celé prezentace i dalších prací najdete zde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stránky Komunitního plánování sociálních služeb
pro město Litoměřice

Při mém jednoročním pobytu v Litoměřicích jsem se dostal
k několika zakázkám. Vážím si spolupráce s Úřadem
sociálních služeb, který koordinuje činnost neziskových
organizací ve městě. Pro organizaci jsem vytvořil logotyp
a minimanuál a také internetové stránky.

Šlo mi opět o co největší jednoduchost a přehlednost.
Stránky programoval Vojtěch Kozák v systému WordPress.
Naleznete je zde

 

Design dobíjecích kupónů pro neziskovou organizaci
Naděje o. s.

Ač se jedná o nejhůře placené práce, rád pro neziskové
organizace pracuji. Naděje je mi svým přístupem
k potřebným lidem nejbližší. Zde se jednalo především
o vytvoření prezentace dobíjecích kupónů pro Vodafone.
Kupóny měly pomoci získávat další finanční prostředky
pro naději. Není mi známo, zda byly vyrobeny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plakát na kulturní akci Pohledy do Nebe
Přednáška astronoma a astrofyzika Jiřího Grygara

Muzeum Karlovy Vary má svoji pobočku v Jáchymově,
kde se zaměstanci Muzea Královské mincovny snaží
o pozvednutí kulturního života a občanské komunity.

Tentokrát se jim podařilo přilákat Jiřího Grygara,
ovšem jak už to v takových případech bývá, Jáchymovských
občanů zde byla menšina, přijeli hlavně lidé z okolních měst.

 

 

 

 

 

 

 

 

Animovaný film Co milují politici.
Vytvořen během stáže na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně,
byl jedním z mých výletů mimo pole grafického designu.
Kombinoval jsem zde kreslenou animaci s 3D animací.

Film v rozsahu dvou minut ukazoval mocného politika,
který mávnutím ruky vyhlašuje války a škrtem propisky
likviduje města. Přesto i on má své slabé místo
a své vlastní touhy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Animovaný film Hranice evoluce.
V kreslené a jednoduché animaci vypráví v čase jedné
minuty o evoluci lidského rodu. Začíná ovšem tam, kde většina
filmů o evoluci končí. U člověka rozumného. A zabývá se tím,
kam až může evoluce dojít a zda to člověku něco
skutečně přinese.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Animovaný plakát na téma Proč?
Pracoval jsem na něm na workshopu grafického designu
v Eschiroles ve Francii, který se konal v rámci měsíce
grafického designu.

workshop byl veden známými grafickými designéry
z celého světa: Michelem Olivierem, Thierry Sarfisem,
Alain Le Quernecem z Francie, Gianfrancem Torrim z Itálie,
Lech Majeswkim z Polska, Carolinou Rojasovou z Kolumbie
a vedoucím mého ateliéru Karlem Míškem z České republiky

Vedoucím mého workshopu byl Tiery Sarfis, profesor
soukromé školy grafického designu Beaux-arts v Besançonu.

Ve Francii je především v metru postupně mizí plakáty
a jsou nahrazovány obrazovkami, kde se střídají jednotliví
inzerenti. To také nabízí nový prostor ke grafickému vyjádření
v čase.

 

 

 

 

Plakát na téma Tolerance
Jedno ze sociálních témat, kterým se především věnuje
Ateliér grafického designu I na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí
nad Labem.

Pro vyjádření tolerance jsem si vybral symbolický příklad
ze života zvířat.

Plakát byl velmi oceňován především ve Francii,
kde se stal symbolem výstavy našeho ateliéru, která se konala
v centru Paříže.

 

 

 

 

 

 

 

 

Diskriminace – sociální plakát
Jeden z plakátů, vystavených v Galerii Klamovka v rámci
Virtuálního bienále.

Více o bienále je zde:

plakát vyhrál třetí místo ve studentské kategorii.
 

 

 

Mezinárodní festival dokumentárních filmů
Voda, moře, oceány – kulturní plakát

Plakát vystavený v rámci festivalu. Plně autorský
včetně fotografie. Chtěl jsem evokovat romantiku moře
a snění po dálkách i to, jak jsou lidé stále nicotní
proti velikosti oceánu.

Plakát vyhrál cenu odborné poroty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please Recycle – antiekologický plakát
Plakát pro soutěž studentských plakátů
ecoLogic, pořádanou makedonskými grafickými designéry
a dalšími partnery z evropy.

Na výstavu ekologických plakátů jsem poslal plakát,
který může být těžko považován za oslavu ekologivkých
přístupů. Naopak upozorňuje na to, že mnohé rádoby
ekologicky přínosné projekty mají zcela opačný efekt,
než jaký je jim připisován.

Vyslovuji názor, že solární panely ekologické nejsou,
naopak jejich výkupní cena je tak vysoká, že se vyplatí
na ně v noci svítit elektřinou z klasických zdrojů a tuto
recyklovanou elektřinu pak draze prodávat, jak se také
už v některých zemích evropy dělo.

 

 

 

 

Divadlo Sklep – divadelní plakát
Ryze akademický úkol tentokrát zve na každnorořní
představení divadla Sklep – Besídku. Jde o komponovaný
pořad tvořený několika různými skeči. Za nejzdařilejší
vystoupení je scénka s mužskými akvabelami.
To jsem také vybral za motiv pro sérii plakátů.

Plakát s nohou byl publikován v časopise Font.
Samozřejmě bez uvedení autora.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coca-cola je kultura – sociální plakát
Další akademický úkol reflektující jeden ze symbolů
západní kultury – Coca-colu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na kávě u spisovatele Johannese Urzidila – divadelní plakát
Jeden z mnoha plakátů pro Collegium Bohemicum.

Divadelní představení zobrazující Život a dílo v Česku
znovuobjevovaného publicisty Johannese Urzidila a jeho
pohled na česko-německé vztahy v 1. polovině 20. století
představí literární café Činoherního studia „Já budu trochu
tvrdohlavý“ a přednáška literárních vědců Klause Johanna
a Very Schneider

Plakát vytvořen z koláže fotografií, textur a kreseb.

 

 

 

 

 

 

 

Plakát Vidět hudbu
Zadáním plakátu bylo vytvořit portrét hudebníka bez užití
jeho tváře. Vybral jsem si Jaromíra Nohavicu a vložil dohromady dvě jeho hlavní atributy – zajímavost a vtip jeho
textů (co jsem vyjádřil jednak komixovou bublinou a také
barvou, která může evokovat rty.) a kytaru jako ikonu
písničkářů.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stres – sociální plakát
Plakát je součástí kampaně, upozorňující na stres studentů.
Autorkou kampaně a vedoucí workshopu byla Jana Hradcová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plakát na výstavu Severní vítr
Zve na výstavu kreseb a grafiky, pořádanou v Komunitním
centru svatého Prokopa, kde jsem vystavoval společně
s Janou Tichou.

Zmačkaný papír představuje hory, typografie oblaka,
zároveň si kresby uchovávají své tajemství,
které bude odhaleno až při výstavbě.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evropská identita – politický plakát
Další z řady hledání společných prvků Evropy v rámci
nekončících kampaní Evropské unie. Upozorňuji na to,
že žádná evropská identita neexistuje, prorože Evropa
byla vždy multikulturní.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. ústecká noc literatury – kulturní plakát
Další z prací pro Collegium Bohemicum.

Autorské čtení pěti autorů českého původu žijících
v německy mluvících zemích.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pojď můj milý do mé zahrady – divadelní plakát
Jedna z mnoha kulturních akcí, pořádaných pod hlavičkou
Muzea Karlovy Vary, ale připravovaných nezdolnou Duší
Jáchymovského Kulturního života – Samuelem Palánem.
Název této akce je odvozen od jednoho z veršů biblické Písně písní – nejkrásnější básně o lásce jaká kdy byla napsána.
V původním významu vlastně zve žena svého milence
do postele. Zde je zpracována látka jednoho z tehdejších
papežů, Piccoliniho, který poměrně pikantně, ve stylu
Dekameronu, milostný vzah nešťastně provdané ženy
a vazala Karla Velikého. Příběh končí tragicky a má morální
poselství. Nabádá milence, aby neudržovali takový
vztah, ve kterém je mnohem více pelyňku než medu.
 

 

 

 

 

 

RPcon – plakát na hry na hrdiny
Plakát do trochu jiného prostředí – do Prahy a mířící
na zcela jinou věkovou skupinu. Pracuju s malbou Ciruela
Cabrala z knihy Draci, kterou jsem trochu upravil, aby jeho
drak mohl držet moji kostku.

Výsledek mnohých činů v hrách na hrdiny se rozhoduje
hodem kostkou. Mezi nejdůležitější akce patří hod na útok
a na obranu. Tady si na útok nehází hráč, ale drak útočící
na hráče. Tedy jistě dokáže pořádně každého hráče fantazy
her vyděsit. S draky nikdy nejsou žerty, v žádné hře na hrdiny.

 

 

 

 

 

Maturitní ples – kulturní plakát
Plakát z kategorie starověkých vykopávek. Zve na můj maturitní
ples. Nicméně i po letech k němu mám nějaký citový vztah
a tak jsem ho tady nemohl vynechat. A mám k němu dobrý
vztah i když nebyl téměř pro nikoho srozumitelný. Mám tedy na
návštěvníky svého serveru otázku: jaký je hlavní význam tohoto
plakátu?

Odpověď je psána bílým textem na bílém pozadí. Pokud tedy
vyberete prázdné místo pod tímto textem, získáte odpověď.
Hlavním nositelem významu  je stín jdoucí na různé strany.
znamená. Teď jsme ještě jeno tělo, ale ples už je předzvěst
toho, že studenti z naší třídy brzy rozejdou pryč.

Mezinárodní festival loutek pro dospělé – divadelní plakát
Jeden z pozůstatků mé nádherné stáže v Maďarsku, kam jsem odejel platonicky zamilovaný do stydlivé a tiché maďarské
katoličky Veroniky a odkud jsem odjel platonicky zamilovaný
do milé maďarky Judit, která měla nádherné oči a nejlaskavější
humor, jaký kdo kdy na naší planetě měl. Mimochodem, i ona
mi potom napsala, že jsem nejvtipnější kluk, jakého zná.
A to jsem ještě ty vtipy říkal anglicky.

 

 

 

 

 

 

 

 

Richard III – divadelní plakát
Představení Divadla Rity Jasinské. Další z kulturních událostí
organizovaných největším bojovníkem za sudetský kulturní
život – naším známým Samuelem Palánem.

Hra se neplánovaně za hustého deště ve stísněných
prostorech věže Šlikova hradu a vyznačovala se tím,
že byla o hodinu kratší a nedalo se v ní vůbec orientovat.

 

 

Resuscitace III – kulturní plakát
Nejpopulárnější hudební festival v Jáchymově, který především
díky Samuelu Palánovi vykazuje velmi dobrou životnost.
Každý rok přibývá kapel, které se chtějí účastnit a každý rok
přibývá návštěvníků. V tomto ročníku jich bylo kolem sta.
A já si na tomto plakátě dovolil představit, že to tam brzy bude
vypadat jako na Live Aid. Lidé na plakátu opravdu jsou
z Live Aid.

Na dalších plakátech se Jáchymov probouzí k životu díky
šlikovské injekci a později je už znám i lidem z vesmíru.

Festival byl nejprve nazýván Resuscitací, potom Stabilizací
a nyní je tu už prostě Šlikovka, jen se název vžil v běžné
komunikaci o tomto festivalu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výročí sametové revoluce – politický plakát
Jeden (a dle mého nejzdařilejší) plakát ze série upozorňující
na výročí sametové revoluce. Plakát byl praktickou částí
maturitní zkoušky. Dodnes je považuji za dobré.

Tento plakát vznikl v podstatě náhodou. Přidám tedy historku,
která se váže téměř ke všem geniálním dílům, o kterých
se píše. Původně kladivo vzlétalo šikmo vzhůru do nebes.
Tehdy se ještě plakáty dělaly převážně ručně a vystřihávaly
a kreslily. Vytiskl jsem křída, vystřihl kladivo a nalepil
je na rudé pozadí a dal do klip rámů a pod sklo. Kladivo bylo
však špatně nalepeno a během pár dalších hodin se svezlo
dolů. Pouze pravé křídlo se zachytilo, držené sklem.
A tak pouze gravitace vytvořila můj plakát.

 

 

 

 

 

Filmový klub – plakát na zahájení činnosti filmového klubu.
Plakát doporučuje všem Jáchymovským občanům, aby zašli
do kina na kvalitní filmy. Všichni nejvýznamnější lidé své doby,
kteří byli v Jáchymově, totiž na filmový klub zašli. Jak dokazuje
tento plakát, čas si na to našel Karel May, Štěpán Šlik, Karel
Herman, Marie-Curie Skłodowska, Lékař Payer, Karel Marx,
Johann Wolfgang von Goethe, první nosič radioaktivní vody,
rektor Jáchymovské Latinské školy Johannes Mathesius,
i Ferdinand I Habsburský.

Ani tato plejáda historických celebrit však nezabránila tomu,
aby i tato kulturní akce sešla na úbytě.

 

 

 

 

 

 

Město a řeka – kulturní plakát
Plakát byl s ostatními studentskými plakáty součástí
kampaně za návrat městského života do okolí velkoměst.
Já ve svém plakátu připomínám, že řeka je darem městu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldřich Ježek – Zápisník jáchymovského kronikáře
Jedna z nejkrásnějších prací. Oldřich Ježek je další
z duší Jáchymova. Přišel sem na konci druhé světové
války a celý život je s tímto městem spojen. Dlouhá léta
také vykonával práci jáchymovského kronikáře a jeho
erudované postřehy a zajímavé nacházení souvislostí
vycházelo několik let v Jáchymovském zpravodaji.
Díky jáchymovským lázním se podařilo sehnat prostředky
na jeho knižní vydání. Byl jsem zodpovědný za přípravu
celé knihy do tisku. Jsem autorem, obálky, ilustrací i sazby.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Máj – kniha k 200. výročí narození Karla Hynka Máchy.
moderní zpracování Máje. Spolupráce s Jakubem Konupkou.
Poetiku máje jsme schválně zničili přepsáním básně
do moderní řeči.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miloš Hoznauer – Cesta do hlubin kantorovy duše
– alternativní obálka

Jeden z nerealizovaných návrhů na obálku knihy
Miloše Hoznauera vyprávějící o jeho učitelských zkušenostech.
Ten, co šel do tisku zde není. Knihu vydalo nakladatelství
Dokořán.

 

 

 

 

Vojtěch Pinc – Zápisník zhrzeného milence
Autorská kniha básní, vytvořená po několika rozchodech
s mojí bývalou milou, v jedné z našich větších pauz.
Do skutečného rozchodu zbývalo ještě mnoho dalších
rozchodů. Nebyly ale tak dlouhé, abych v nich stačil
napsat knihu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Červená Karkulka – leporelo
mezinárodní projekt s několika zahraničními studenty.

V době kdy se v našem ateliéru sešlo nebývale pestré společenství studentů ze světa. Studoval u nás Izraelita,
Turek a dvě Polky. Zadáním projektu bylo vytvořit
typografickou hru s užitím našich národních jazyků.

Vymyslel jsem, že budeme zpracovávat klasickou pohádku
Červená Karkulka. Rozdělili jsme si anglický text na části
a každý ve svém jazyce, s užitím svojí typografie i svých ilustrací
příslušnou stránku zpracoval.

Nádherně se zde projevily kulturní i typografické zvyklosti.
Turek zpracoval svoji stránku velmi dekorativně, Polka
navázala na tradici polského komixu a Izraelita použil
východní expresionismus. Je to jeden z mých nejoblíbenějších
projektů.

 

 

 

 

 

 

 

Český almanach osobností a firem.
Jeden s pokusů o spolupráci škola firem, který skončil
nezdarem. Jeden z mála mých digitálních výstupů
z plzeňských studií.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vojta Therapy Rehabilitation Bed Project
– obálka a sazba brožury.

Projekt revolučního lůžka, který bude umožňovat provádět
rehabilitaci pomocí Vojtovy metody i na dospělých lidech.
Autorem nápadu lůžka je Václav Krucký.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výroční zpráva 2009 – Kooperativa
Další z návrhů pro agenturu Kuklik s.r.o.
Tématem výroční zprávy byly Murphyho zákony.
Zprávu jsem řešil stylem komixů. Pointa komixu
se měla odehrát, když se otočí na druhou stránku.
Návrh postoupil v soutěži mezi poslední dva,
nakonec ovšem nebyl realizován.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anifest 2011 – jednotný vizuální styl.
Jedna z nejtěžších zakázek na které jsem
spolupracoval s Jakubem Konupkou a zpracovával
výtvarné návrhy Michaely Pavlátové.
Jednalo se v podstatě pouze o DTP práci.
Velkou zkušeností bylo zpracovávání ohromného
množství tiskovin v šibeničních termínech.
Cením si také toho, že se jedná o významnou
kulturní akci.

 

 

 

 

 

 

 

 

Univerzita Hradec Králové – jednotný vizuální styl
soutěžní návrh, vytvářel jsem jej s Jakubem Konupkou,

Návrh byl vybrán z 250 mezi pět nejlepších. Soutěž
ale nevyhrál.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sčítání lidu, domů a bytů 2011
Soutěž, které se účastní téměř všichni grafici,
slibovala velmi malou naději na úspěch.
A tak se není čemu divit, že jsme neuspěli.
Opět jsem spolupracoval s Jakubem Konupkou.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednotný vizuální styl – espirito Café
Internetový obchod s kvalitní kávou.
Vytvářel jsem logotyp a minimanuál. Navrhl jsem rovněž
internetové stránky, po důkladné úvaze však byly odmítnuty
a realizován byl návrh grafika, specializujícího
se na webdesign.

Výsledek jeho projektu můžete vidět na realizovaných
stránkách zde.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vizuální styl studentského festivalu Majáles 2010
Tématem byli filmoví hrdinové. Mým nápadem bylo překreslit
slavné scény filmových trháků s tím, že tentokrát nepřijeli
zabíjet své protivníky, ale jsou tu, aby si užili Majáles.

Tak má Terminátor místo brokovnice v ruce růži, Neo místo
zprávy od svého nepřítele Agenta Shithe milostný dopis
a Chuck Norris? Ten je celý zaláskovaný.

Tento vizální styl se líbil pouze studentské radě,
která ho vybírala. Dosud jsem na žádnou svoji práci
neslyšel takovou kritiku, jako na tuto, nelíbil se nikomu
z mých přátel a všichni spolužáci ho zkritizovali. Ba dozvěděl
jsem se, že „byl k zblití“.

Nemohl jsem odolat, abych ho sem nedal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovenské centrum dizajnu – jednotný vizuální styl
Další nerealizovaný soutěžní návrh, soutěž byla zrušena
protože ze 150 návrhů „nebyl ani jeden dobrý“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ShineBean – redesign loga a jednotný vizuální styl
spolupráce s neziskovou organizací pomáhající v Africe.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh internetových stránek pro mého otce.
Programátor David Slabý. Jako pozadí jsem použil
jeho staré projekty, kreslené ručně.
jsou krásné a dělají výrazný kontrast jednoduché grafice.

 

 

 

 

Credostav – Internetové stránky pro stavební filmu
Jsem autorem také logotypu a vizuálního stylu.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frygies – Žalmové ozvěny
Skupina, zpívající křesťanské písně v už téměř nepoužívané
frygické tónině. Jednou z ústředních motivů je živá voda,
zaplavující mrtvou zemi.

Představuji dva návrhy. Až si vyberete ten lepší, můžete
se podívat na bílý text pod tímto nápisem, kde je napsáno
jaký návrh si zvolili členové kapely.
Ten druhý

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stronghold – PC hra
Čas od času se stává, že grafik vidí tak ošlivé CD na tak
krásnou hru, že prostě musí pro sebe udělat jiné.
A toto je ten případ.

Hlavním principem hry Stronghold je stavení a dobývání hradů.

 

 

 

 

 

 

Pozvánka na vernisáž výstavy Máj – galerie Rampa
O málokteré práci bych toho mohl napsat tolik, jako o tomto
návrhu. A to jsem ho ani nedělal. Autorem ja Michal Kukačka,
mé jsou pouze kresby a ty ani nebyly určeny pro tuto pozvánku.

Původně byly součástí mého erotického animovaného filmu.
A zobrazovaly pro mnoho mužů magický okamžik,
okamžik kdy se jim žena plně vydá. A snad poprvé v životě
se mi stalo, že jsem při nakreslení obrázku dostal
záchvat smíchu. Měl jsem hotové pouze dva snímky, nohy
u sebe a roztažené nohy. K těm roztaženým se mi ale podařilo
nakreslit tak infantilní a nadšený ksichtík, že vyjadřoval úplně
vše, co muž v takovém okamžiku cítí.

A protože se krásné věci mají sdílet,  ukázal jsem ho několika
spolužákům a Michal Kukačka z něj byl tak nadšený, že ho chtěl
použít k pozvánce na blížící se výstavu, protože „tam musí
bejt něco opravdu debilního“.

Jen ten ksichtík se musel trochu změnit, aby korespondoval
s Májem.

 

Projekt realizovaný v rámci Mezinárodního týdne
grafického designu v Ústí nad Labem.

Tématem naší sekce byl Content Creator. Šlo o reakci na to,
že většina realizací v naší době postrádá obsah. A zde mělo
jít především o obsah.

Při následné diskuzi jsme se dostali k mnoha záležitostem,
které jsme už probírali a na které jsme reagovali v plakátových
kampaních, realizovaných v našem ateliéru. A já, společně
s mým německým kolegou Felixem jsme došli ke shodě,
která se velmi zřídkakdy odehraje u dvou osobností, totiž
že už nechceme řešit nějaké světové problémy, které stejně
nevyřešíme a už vůbec ne nějakými plakáty, o kterých stejně
svět nic vědět nebude. A chtěli jsme to dát i našim lektorům
pořádně najevo.

Tak jsme si vymysleli slogan:
„I don't care about world, I just want do draw puppies.“
„Nezajímají mě světové problémy, chci kreslit mazlíčky.“

A že do konce workshopu bude
on kreslit pejsky a kočičky a já dinosaury, protože je mám
nejraději. Toto nám ale ne a ne projít, tak jsme zkusili
pořídit s jinými slogany, které budou trochu specifičtější.

„Babyseals get killed and my puppy is fluffy too.“
„Tuleni jsou zabíjeni, ale můj pejsek je taky huňatej.“

„Everybody is afraid of terrorists, I'm afraid of bugs“
„Všichni se bojí teroristů, to já se bojím pavouků“

„Everybody is talking about global warming, I like rainbows“
„Všichni mluví o globálním oteplování, mě se líbí duhy.“

„They have a communism in Cube, I have playstation.“
„Na Kubě je komunismus, já mám playstation."

„They have a lot of AIDS in Africa, I have a lot of friends on Facebook“
„V Africe je hodně AIDS, já mám hodně přátel na Facebooku.“

„There are Child soldiers in Afghanistan,
but dinosaurs are dead too.“
„V Afghánistánu jsou děti nuceny bojovat, ale dinosauři jsou
taky mrtví.“

„Homeless are freezing, my icecream is melting.“
„Bezdomovci mrznou, mně se roztéká zmrzlina.“

Nakonec jsme ve snaze nemít žádnou myšlenku došli
k celkem zajímavým myšlenkám.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozličné vizualizace architektonických návrhů.
Vytvářené v programech ArchiCad, Artlantis, 3D Studio MAX
a Photoshop.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Animované přání k výročí
Nakonec to nejdůležitější. Screenshot přání k osmiměsíčnímu
výročí vzahu s mojí dívkou Janou Pánkovou. Jsem jí vděčný
až za hrob za všechno, co pro mě udělala. A musí tady být,
protože je nejdůležitější částí mého života.

Zpět na přehled prací